تقویت زبان انگلیسی با داستان کوتاه

داستان های کوتاه انگلیسی می تونن زبان انگلیسی شما رو به طرز چشمگیری بهبود ببخشند. احتمالاً میدونید که برای بهبود زبان انگلیسی تون، باید در زندگی واقعی تمرین کنید. اما اونچه ممکنه ندونید اینه که داستان ها منابع ایده آل برای تمرین در زندگی واقعی هستند.

داستان های کوتاه انگلیسی آسون بهترین گزینه ممکن برای شماست. از اونجا که این داستانا هم کوتاه و هم آسون هستن، شما هنگام تلاش برای خوندن کامل اونها و یادگیری انگلیسی با استفاده از اونا استرسی نخواهید داشت.داستان های کوتاه به شما این امکان رو میده که کلمات رو در متن ببینید و اونها رو برای همیشه به یاد بیارید.

داستان کوتاه در کمک به زبان آموزان برای تمرین هر چهار جنبه یادگیری زبان موثره: خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن. شما با دیدن واژگانی که در متن یاد گرفتید مهارت خوندن خودتون رو تقویت می کنید. روش صحیح استفاده از اون ها رو بهتر می فهمید و همیشه می تونید کلمات جدیدی برای یادگیری پیدا کنید.

داستان کوتاه انگلیسی

با الگوبرداری از داستان های کوتاه، میتونید مهارت نوشتن خودتون رو تقویت کنید و داستان بنویسید. با نوشتن داستان های خودتون، در استفاده از واژگان و ساختن جملات خود تمرینات بیشتری کسب می کنید.

همچنین می تونید مهارت های گفتاری و شنیداری خودتون رو با بلند خوندن داستان ها و گوش دادن به صدای ضبط شده تمرین کنید.

در این قسمت براتون داستان های کوتاه مختلفی رو ترتیب دادیم تا بتونید با مطالعه اونها مهارت های زبانتون رو تقویت کنید. سعی کنید حتما داستان هارو با صدای بلند بخونید و کلمات جدید اون رو با جمله سازی تمرین کنید تا تو ذهنتون بمونه و تمریناتتون موثر واقع شه.

1. داستان کوتاه The birth of a star
2. داستان کوتاه The comeback
3. داستان کوتاه Scarlett
4. داستان کوتاه A Glass Of Milk
5. داستان کوتاه A Spider in the Museum
6. داستان کوتاه A message to a new friend
7. داستان کوتاه The Sand & The Stone
8. داستان کوتاه Because I'm a woman
9. داستان کوتاه Captain and fisherman
10. داستان کوتاه Boy or Girl
11. داستان کوتاه Fishing
12. داستان کوتاه I’ve Reached
13. داستان کوتاه Time Machine
14. داستان کوتاه Mountain climber
15. داستان کوتاه The Last Dinosaurs
16. داستان کوتاه The lifetime
17. داستان کوتاه The Three Fish

محصولات ویژه

پیشنهاد میکنم این ها رو هم ببینی