زندگینامه متیو هاسی (Matthew Hussey)

متیو هاسی (matthew hussey)، متولد ۱۹ ژوئن ۱۹۷۸ در انگلستان می‌باشد. وی یک مربی بریتانیایی است که در حیطه‌ی روابط زوجین و جوانان به آموزش می‌پردازد. در سال ۲۰۱۳ او، اولین کتاب خود را با عنوان "پسرها را به دست بیاور"(با استفاده از اسرار ذهن مردان مرد ایده آل خود را پیدا کنید و نگه دارید) منتشر کرد و عنوان پر فروش ترین کتاب نیویورک تایمز را دریافت کرد.
متیو هاسی در خانواده ای انگلیسی متولد شده است و دو برادر دارد.

 


هاسی در دوران نوجوانی، کار خود را به عنوان یک مربی زندگی آغاز کرد . در سال ۲۰۰۸ او به مربی گری روابط عاشقانه برای زنان ۲۰ تا ۶۰ سال پرداخت. ناگفته نماند که او در ابتدا مربی روابط برای مردان بود.
در سال ۲۰۱۰ او به ایالات متحده نقل مکان کرد و از آن زمان به بعد شهرت بیشتری به دست آورد. او از سال ۲۰۱۵ یک ستون در مجلات Cosmo  دارد و به آموزش آنلاین، سمینار های چندساعته و دوره های آموزشی در انگلستان و ایالات متحده مشغول است.

 


مشاوره‌ی هاسی به زنان شامل مطالبی چون نزدیک شدن به مردان، و جذب مرد ایده آلشان است. او زنان را تشویق می‌کند تا استاندارد های خود را تنظیم کنند، اعتماد به نفس داشته باشند و با داشتن آگاهی های بیشتر و رشد فردی بتوانند فرد ایده آلشان را جذب کنند.

مجموعه آلفاتیچ در تلاش است که با تهیه‌ی فیلم های آموزشی این مربی توانگر قدمی ارزشمند در جهت رشد فردی و بهبود روابط بین زوجین بردارد. از این رو اولین پک آموزشی متیو هاسی با عنوان "مرد مورد علاقه‌تو عاشق کن" برای شما عزیزان تهیه شده است. امید داریم که مورد رضایت شما قرار گرفته و به بهبود روابطتان کمک شایانی کند.

 

دانلود پکیج مرد مورد علاقه‌ تو عاشق کن

محصولات ویژه

پیشنهاد میکنم این ها رو هم ببینی