معرفی ۶ آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی و فرانسوی

تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان با موسیقی به تقویت و آموختن بهتر لغات، گرامر و املا کمک زیادی می کند. بنابر ((اثر موتزارت)) گوش دادن به موسیقی کلاسیک باعث افزایش توانایی و تقویت عملکرد افراد در مهارت های مختلف از جمله یادگیری زبان می شود. علاوه بر این آهنگ ها شامل تعداد زیادی لغات و عبارات هستند که کمک بسیاری به یادگیری زبان می کند. یکی دیگر از مزایای گوش دادن به آهنگ های خارجی تسلط هرچه بیشتر بر تلفظ لغات و در واقع مهارت listening است به طوری که به مرور زمان لغات و اصطلاحات و تلفظ آن ها در ذهن نهادینه می شود. در ادامه به معرفی آهنگ های مفید برای تقویت زبان خارجه می پردازیم.

 

۱.آهنگ انگلیسی Hello

Hello  آهنگ معروفی از خواننده معروف Adele  است که در 23 اکتبر 2015 منتشر شد. این آهنگ تقریباً در تمام کشورهایی که شامل جدول فروش هستند به رتبه اول دست یافت، از جمله در بریتانیا که به دومین تک‌آهنگ شماره یک پس از “یکی مثل تو” (یکی دیگر از ترانه ها Adele) تبدیل شد و پرفروشترین ترانه در هفته اول انتشار در سه سال اخیر شد. آهنگ hello به دلیل ریتم آرام و تلفظ واضح اشعار و کلمات، یکی از آهنگ های بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

دانلود آهنگ Hello همراه با متن و ترجمه

 

۲.آهنگ انگلیسی My Heart Will Go On

آهنگ My Heart Will Go On مربوط به فیلم تایتانیک Titanic است فیلمی عاشقانه و حماسی به نویسندگی و کاگردانی جیمز کامرون و محصول سال 1997 است که بسیاری از ما با این فیلم زیبا خاطره داریم. خواننده این آهنگ سلین دیون می باشد و آهنگی بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

دانلود آهنگ My Heart Will Go On همراه با متن و ترجمه

 

۳.آهنگ فرانسوی Je t’aime

آهنگ دوستت دارم یکی از کارهای بسیار معروف لارا فابیان است که کمتر کسی آن را نشنیده است. علاقه مندان به یادگیری زبان فرانسه می توانند با این آهنگ بسیار زیبا و آرام لارا فابیان یادگیری زبان فرانسه را آغاز کنند.

دانلود آهنگ Je t’aime همراه با متن و ترجمه

 

۴.آهنگ فرانسوی Reine

آهنگ فرانسوی زیبای Reine از خواننده جوان دادجو یکی دیگر از آهنگ های مناسب برای تقویت زبان فرانسوی است که می توانید از آن جهت تمرین زبان است.

دانلود آهنگ Reine همراه با متن و ترجمه

 

۵.آهنگ انگلیسی Miss You

آهنگ Miss You یکی از زیباترین کارهای انریکه ایگلسیاس است که آهنگی بسیار مناسب برای تقویت زبان انگلیسی است و به علاقه مندان به یادگیری زبان پیشنهاد می کنیم که حتما آن را دانلود کرده و از شنیدنش لذت ببرید.

دانلود آهنگ Miss You همراه با متن و ترجمه

 

۶.آهنگ فرانسوی Ego

آهنگ فرانسوی Ego از ایندیلا خواننده جوان و معروف فرانسوی است که می توان به عنوان یکی از آهنگ های مناسب جهت یادگیری زبان فرانسه ازآن نام برد.

دانلود آهنگ Ego همراه با متن و ترجمه

 

محصولات ویژه